۱۳۹۸ آبان ۲۵, شنبه

رسیور کره ای | قیمت رسیور فول اچ دی | رسیور ایکس کروزر 100 | راهنمای خرید رسیور خوب

رسیور کره ای | قیمت رسیور فول اچ دی | رسیور ایکس کروزر 100 | راهنمای خرید رسیور خوب

رسیور ایکس کروزر که در مدل های مختلف تولید شده اند و از بهترین مدل ها و معتبر ترین برند موجود در بازار ایران محسوب می شود که تولید کشور کره جنوبی می باشد و این شرکت کره ای تمام تجهیزات ماهواره ای روز دنیا و لوازم برقی خانگی را تولید میکند، و همیشه محصولات این شرکت جزع با ثبات ترین و پر فروش ترین رسیور سال نیز  هستند که به اروپا و دیگر کشور های صنعتی دنیا صادر می شود. جدیدترین رسیور فول اچ دی ایکس کروزر رسیور ایکس کروزر ۱۰۰ پلاس و رسیور ایکس کروزر ۲۰۰ می باشند ( البت مدل 200 برای پاینتر آمدن قیمت از قطعات و برد چینی استفاده شده است و در چین به سفارش کره  تولید می شود و از نظر قیمت نیز بسیار پاینتر از مدل تولید شده در کره است )  که بعد از تولیدات رسیور ایکس کروزر ۱۰۰hd تولید شده اند.
در زیر مشخصات رسیور ایکس کروزر بهترین رسیور سال را بیان خواهیم کرد. در زیر آموزش زدن کد بیس در این مدل رسیور و نحوه فعال کردن شیرینگ دستگاه را بیان کرده ایم.

چرا انقدر اختلاف قیمت بین رسیور ها وجود دارد.

قیمت خرید دستگاه ها چرا انقدر اختلاف قیمت بین فروشند ها وجود دارد ؟ این سوالی است که اکثر مشتریان می پرسند باید دقت کنید که مشتری عزیز سود کالا ها چیز مشخصی است در بین تمام فروشنده ها فقط کالاهایی که در طول مسیر دچا اسیب می شوند را بعد از تعمیر با قیمت کمتری می فروشند و اختلاف قیمت فقط به همین علت می باشد.
کدام مدل رسیور را بخریم و چه رسیوری را نخریم رو می تونید در این قسمت و در ۲ دقیقه مطالعه کنید .

رسیور ای استار کره قیمت و مشخصات این مدل رسیور را می توانید در این قسمت بخوانید.



جدیدترین رسیور 2020 بهترین رسیور در سال 1399 کدام است و می توان در این قسمت پیدا بخانید . رسیور کره ای پرمیوم .

قیمت رسیور ایکس کروزر ۱۰۰ پلاس

ایکس کروزر 100 پلاس

قیمت رسیور ایکس کروزر ۱۰۰ پلاس که دارای ضمانت یک ماهه فروشگاه نصاب ماهواره می باشد _ ( البت برای قیمت دقیق تماس بگیرید احتمال اینکه در اینده کاهش قیمت و یا افزایش قیمت داشته باشیم بسیار زیاد است زیرا نرخ ارز بسیار در نوسان می باشد  ) از …. تماس بگیرید  متغیر است. کالا حضوری تحویل داده می شود و بعد از تحویل کالا مبلغ را پرداخت میکنید.

تفاوت رسیور ایکس کروزر ۱۰۰ پلاس با مدل ۲۰۰

تفاوت مدل ۱۰۰ پلاس با ۲۰۰ این شرکت فقط در پنل و شکل ظاهری می باشد و هیچ ویژگی دیگری ندارد. ( و از زمانی که شرکت های چینی بدون اضافه کردن ویژگی خاصی به رسیور هایشان و فقط با تغییر پنل جلوی رسیور های خود فروش بسیاری نیز داشته اند شرکت کره ای نیز برای عقب نماندن از قافله فروش به این روش رو اورده است ) هر دو مدل ۱۰۰ پلاس و ۲۰۰ اتفاق دیگری در این مدل رخ نداده است.

ایکس کروزر 100plus دارای کیفیت بسیار عالی در رسیور های غیر اندرویدی محصوب می شود و کیفیت تصویر full hd واقعی را به نمایش می گذارد  و برای کسانی که نیاز به رسیور اندرویدی و 4k  ندارند تولید شده است و کاملا کره ای می باشد و قدرت تیونر و کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد.

رسیور ایکس کروزر 200hd  از نظر نرم افزاری شبیه به مدل 100plus می باشد با این تفاوت عمده که در مدل ایکسکروز xdrs200 hd از برد و قطعات کاملا چینی استفاده شده است و دلیل این امر پایین آمدن قیمت تولید شده است. این مدل به عنوان رسیور اقتصادی این شرکت شناخته می شود و دارای کیفیت بسیار پایینتر قطعات در مقابل دیگر تولیدات این شرکت است و به همین علت شاهد مشکلات بسیار زیاد نیز در این مدل هستیم که به آنها اشاره خواهیم کرد.
مشخصات دستگاه XCRUISER را دقیقا از خود سایت این شرکت برای اطلاعات شما درج میکنیم تا خودتان ویژگی رسیور ماهواره خوب و بد را دقیقا مطالعه کنید البت معایب رسیور ایکس کروزر را نیز بیان خواهیم کرد. ( مدل ۲۰۰ این شرکت که به رسیور اقتصادی نیز معروف شده با قیمت کم همانند دیگر مدل های رسیور چینی به فروش می رسد با این تفاوت که این مدل تازه وارد بازر شده است و دارای ایراداتی نیز می باشد که هیچ راه حلی فعلا ندارد  )


مشکلات رسیور xdrs200hd

معایب ایکس کروزر ۲۰۰ که مشتریا ن اعلام کرده اند ایرادات ایکس کروزر ۲۰۰
 1- نخواندن usb بالای ۳۲ گیگ از جلوی دستگاه 
2- قطعی یو اس بی متصل به جلوی رسیور هنگام مشاهد فیلم و یا ضبط از رسیور. 
3- متصل نشدن به وای فای
4- برد و قطعات چینی برای کاهش قیمت تمام شده 
 تا کنون هیچ شکایاتی از رسیور 100پلاس نداشته ایم. ( تمام مشکلات رسیور 100hd ایکس کروزر در این مدل کاملا بر طرف شده است )

نکته :
توجه داشته باشید که مدل 100plus  ایکس کروزر کاملا کره ای بوده و دارای کیفیت و طول عمر بالاتری نسبت به مدل ارزان قیمت 200hd است.

مشخصات رسیور ایکس کروزر ۱۰۰ و xdsr 100plus   و  xdsr 200 hd



مشخصات رسیور ایکس کروزر در مدل های فول اچ دی اقتصادی باهم اختلاف چندانی ندارند مشخصات رسیور ایکس کروزر ۱۰۰ پلاس و ۱۰۰ hd و ۲۰۰ تمام مشخصات زیر برای هر سه مدل یکی است جز مدل ۱۰۰ hd که ای پی تی وی ساپورت نمی کند و دارای مشکلاتی نیز بود که در مدل پلاس رفع گردید و در مدل ۲۰۰ فقط از نظر شکل ضاهری با ۱۰۰ تفاوت دارد.
  1. دارای یک سال شیرینگ رایگان iks
  2.  ۲ عدد پورت usb
  3. دارای ۲ عدد کنترل
  4. دارای یو اس بی وای فای رایگان
  5. هماهنگ با ریموت کنترل های سایر مدل های این شرکت
  6. پشتیبانی از سیستم کد بیس و پاور ویو و … ( جهت باز گشایی شبکه ۳ و ورزش ایران و شبکه های ورزشی که پولی هستند و از این سیستم ها استفاده میکنند – کد جدید شبکه ورزش تاجیکستان و .. )
  7. پشتیبانی از iptv  و با m3u ( با این قابلیت بدون محدویت می توان به راحتی انواع شبکه های تلوزیونی و رادیویی سراسر دنیا لذت برد )
  8. ساپورت h-264 ( فرمتی جدید با کیفیت بالا در حجمی کم  انواع فیلم های جدید با این سیستم در اینترنت و ماهواره در حال پخش هستند )
  9. تیونر قدرتمند با کیفیت عالی
  10. دارای خروجی av برای انواع سیستم قدیمی
  11. پشتیبانی از کابل hdmi  برای انواع مانیتور های جدید
  12. مدیا پلیر قدرتمند و ساپورت انواع فرمت های صوتی و تصویری _ ساپورت فیلم ها با زیر نویس که داخل کامپیوتر تماشا میکردید را بدون محدودیت در نوع فرمت فیلم میتوان با یو اس بی در این رسیور تماشا کنید
  13. ساپورت شبکه های ۳d و فیلم های سه بعدی
  14. دارای نشان وضعیت اب و هوا در داخل منوی دستگاه با اتصال به اینترنت
  15. منوی بسیار راحت و روان
  16. قابلیت جستجوی شبکه Network Serch
  17. کیفیت تصویر فول اچ دی با شفافیت بسیار بالا و فوق العاده که از شرکت کره ای می توان انتظار داشت
  18. فلش => ۴Mp
  19. CPU => GX6605S
  20. منبع تغذیه => آداپتور خارجی ۱۲V
  21. صفحه نمایش جلویی => نمایشگر دیجیتال LED
  22. پورت های خروجی ویدیو => AV / HDMI
  23. خروجی نوری دیجیتال => بله هم محور
  24. RS232 => بله
  25. پورت LAN => خیر
  26. WIFI => USB MT7601 فای
  27. ۳G => نه
  28. شکاف کارت => خیر
  29. شکاف دوربین => خیر
  30. سیستم عامل => سیستم عامل بیدرنگ
  31. OSD زبان => روسی، فارسی، عربی، ترکی، انگلیسی
  32. ۴K UltraHD می می => خیر
  33. وضوح => 480I NTSC تا ۱۰۸۰P
  34. رسانه پشتیبانی =>  MKV، MP4، AVI، TS، MPEG
  35. پخش تعویض => بله
  36. ضبط برنامه => بله
  37. ضبط کردن به ذخیره سازی => USB، هارد ۱TB تا
  38. کلیدهای ست => ست ۱٫۰ / ۱٫۱ / ۱٫۲ / USUALS
  39. ویرایش کانال => انتقال چند کانال، حذف، FAV
  40. انواع اسکن کانال =>  دستی / خودکار / کور / SuperBlind ( در قسمت سوپر بلایند سرچ بسیار ارام و دقیق خواهد بود البت من در هر مدل را تست کردم نزدیک ۲۰ دقیقه زمانم برد البت در هر ماهواره این زمان کم و زیاد خواهد شد زیرا فرکانس های هر ماهواره باهم یکی نیستند )
  41. برنامه های اینترنتی => یوتیوب، پیش بینی هوا
  42. دالبی صدا => بله
  43. پچ و IKS => بله
قیمت بهترین موتور دیش گردان در بازار را می توانید در این قسمت ببینید و همچنین ویژگی هر کدام را مطالعه کنید در ۱ دقیقه .

۱ نظر:

  1. من هنوز نخریدم واقعاً موندم ،،، بین ایکس کروز ۱۰۰ فول اچ دی و ایکس کروز ۱۰۰ پلاس کدوم رو (با توجه به اختلاف قیمت زیاد )انتخاب کنم

    پاسخحذف