۱۳۹۷ دی ۱۱, سه‌شنبه

قیمت رسیور مدیا استار _ بهترین رسیور _ جدیدترین مدل رسیور

قیمت رسیور مدیا استار _ بهترین رسیور _ جدیدترین مدل رسیور

جدیدترین رسیور مدیا استار


معرفی نسل جدید شیرینگ سرور‌های Family شرکت مدیا استار

طی سال‌های گذشته شرکت مدیا استار به عنوان پیشرو و پرچم‌دار ایده‌های خلاقانه و حرکت‌های جدید در عرصه ستلایت و رسیور ، افق‌های تازه‌ای را در برابر کاربران گرامی قرار داده است .

در این سال‌ها ، بخش اعظمی از کاربران ، مخصوصاً خانواده‌های دارای فرزند و سایر عزیزان درخواست‌های مکرّری جهت راه‌اندازی سرورهای امن و خانوادگی ، داشتند تا بتوانند بدون نگرانی از رسیور و شیرینگ کانال‌های کارتی استفاده کنند .

شرکت مدیا استار به این درخواست‌ها ارج نهاده و برای اولین بار در بین رقیبان ، با  ابتکاری خلاقانه ، سرورهای Family  را بدون هیچ کانال بزرگ‌سال +18 راه‌اندازی و بر روی مدل‌های Family عملیاتی کرده است .

 تمامی مدل‌های رسیور با نام Family  دارای شیرینگ بدون کانال بزرگسال +18  خواهند بود . و کانال‌های ورزشی ، خانوادگی و کودکان بیشتری را بازگشایی خواهد کرد .

 مدل‌های Family از لحاظ پشتیبانی نرم‌افزاری ، برتری سخت افزاری ، مدت زمان شیرینگ ، امکانات جانبی و همه ویژگی ها ، همچون سایر محصولات گلوبال بوده و هیچ فرقی ندارد و تنها ویژگی منحصربفرد این مدل‌ها ، نداشتن کانال بزرگ‌سال +18 است .

 بدون شک ، میلیون‌ها خانواده‌ای که به دلیل داشتن کانال‌های بزرگسال +18  از خرید رسیور شیرینگ دار نگران بودند ، با خرید مدل‌های Family  می‌توانند با آرامش و بدون نگرانی ، از تماشای هزاران کانال کارتی امن و جالب ، لذت ببرند .

 توجه داشته باشید که این  اطلاعیه و سرورهای فامیلی بدون کانال بزرگسال +18 ، فقط شامل مدل‌های Family  میگردد و سایر مدل‌ها را شامل نمیشود . شیرینگ سایر مدل‌ها به روال خود ادامه خواهد داد.
قیمت رسیور مدیا استار


بهترین رسیور ۲۰۱۹

 جهت خرید جدیدترین رسیور 2019 با کمترین قیمت و ضمانت محصول و تحویل درب منزل 

توجه کنید فقط برند اصلی باز گشت وجه در صورت نارضایتی به فروش می رسد .

برند ایکس کروز
برند مدیا استار 
برند استارست
برند پریمکس
برند استارایکس
برند پرمییوم 
جهت خرید و نصب ماهواره در لینک زیر گردون و ساده

اینجا سر بزنید 

جهت خرید انواع رسیور ماهواره در کانال  رسیور مدیا استار قیمت ها به روز است اما با کمترین قیمت


قیمت رسیور مدیا استار



قیمت رسیور مدیا استار از 490 هزار تومان تا 980 هزار تومان متغییر می باشد و در مدل های مختلف با کیفیت های مختلف به فروش میرسد .
جهت نصب ماهواره فقط در این سایت انجام میشود با ضمانت و کمترین قیمت و 

کمترین زمان 7 روز هفته و از 8 صبح تا 24 در خدمت همشهریان می باشیم .

جدیدترین مدل رسیور



بعضی از دوستان سوال میپرسند که آیا مدل‌های جدید رسیور مدیا استار سری دایموند Z1  و Z2  وارد بازار ایران شده یا خیر ؟

جواب : بله دوستان ... مدل‌های جدید رسیور مدیا استار 4K سری دایموند Z1  و Z2  وارد بازار ایران شده است و میتوانید از فروشندگان محلی درخواست کنید .

با اندکی پرس‌و‌جو به راحتی میتوانید رسیورهای 4K  مدیا استار سری دایموند Z1  و Z2  را تهیه کنید . و اگر فروشنده‌ مورد نظر شما این مدل را نداشته باشد ، می‌توانید درخواست کنید تا برای شما تهیه کند و از امکانات فوق‌العاده و منحصربفرد رسیورهای4K  مدیا استار لذت ببرید.

در حال حاضر رسیورهای 4K مدیا استار سری دایموند Z1 و Z2  به فراوانی در بازار موجود است ، میتوانید از فروشندگان محلی درخواست کنید و همچنین با سرچ کردن در گوگل میتوانید از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی خرید

 لذت تماشا کانال های 4k  با رسیورهای دایموند 4K مدیا استار و آخرین تکنولوژی روز جهان

قیمت رسیور مدیا استار _ بهترین رسیور _ جدیدترین مدل رسیور
فروشنده ماهواره مدیا استار

۲ نظر:

  1. بنده یک رسیور خیلی خوب و بروز و جدید واز هر نظر کیفیت بالا میخواهم لطفا راهنمایی کنید که چه رسیور بگیرم منتظرید جواب هستم

    پاسخحذف