۱۳۹۷ دی ۱۹, چهارشنبه

قیمت رسیور مدیا استار _ بهترین رسیور _ جدیدترین مدل رسیور

قیمت رسیور مدیا استار _ بهترین رسیور _ جدیدترین مدل رسیور

قیمت رسیور مدیا استار
بهترین رسیور
معرفی نسل جدید شیرینگ سرور‌های Family شرکت مدیا استار

🔷 طی سال‌های گذشته شرکت مدیا استار به عنوان پیشرو و پرچم‌دار ایده‌های خلاقانه و حرکت‌های جدید در عرصه ستلایت و رسیور ، افق‌های تازه‌ای را در برابر کاربران گرامی قرار داده است .

🔷 در این سال‌ها ، بخش اعظمی از کاربران ، مخصوصاً خانواده‌های دارای فرزند و سایر عزیزان درخواست‌های مکرّری جهت راه‌اندازی سرورهای امن و خانوادگی ، داشتند تا بتوانند بدون نگرانی از رسیور و شیرینگ کانال‌های کارتی استفاده کنند .

💙 شرکت مدیا استار به این درخواست‌ها ارج نهاده و برای اولین بار در بین رقیبان ، با  ابتکاری خلاقانه ، سرورهای Family  را بدون هیچ کانال بزرگ‌سال +18 راه‌اندازی و بر روی مدل‌های Family عملیاتی کرده است .

💙 تمامی مدل‌های رسیور با نام Family  دارای شیرینگ بدون کانال بزرگسال +18  خواهند بود . و کانال‌های ورزشی ، خانوادگی و کودکان بیشتری را بازگشایی خواهد کرد .

🔷 مدل‌های Family از لحاظ پشتیبانی نرم‌افزاری ، برتری سخت افزاری ، مدت زمان شیرینگ ، امکانات جانبی و همه ویژگی ها ، همچون سایر محصولات گلوبال بوده و هیچ فرقی ندارد و تنها ویژگی منحصربفرد این مدل‌ها ، نداشتن کانال بزرگ‌سال +18 است .

🔷 بدون شک ، میلیون‌ها خانواده‌ای که به دلیل داشتن کانال‌های بزرگسال +18  از خرید رسیور شیرینگ دار نگران بودند ، با خرید مدل‌های Family  می‌توانند با آرامش و بدون نگرانی ، از تماشای هزاران کانال کارتی امن و جالب ، لذت ببرند .

✳️ توجه داشته باشید که این  اطلاعیه و سرورهای فامیلی بدون کانال بزرگسال +18 ، فقط شامل مدل‌های Family  میگردد و سایر مدل‌ها را شامل نمیشود . شیرینگ سایر مدل‌ها به روال خود ادامه خواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر