۱۳۹۸ فروردین ۱۱, یکشنبه

بهترین رسیور 2019 | قیمت جدیدترین رسیور

بهترین رسیور 2019

بهترین رسیور 2019  در بازار ایران با قیمت های مناسب مدیا استار ؛ پریمکس ، استار ست ،، می باشد و انا در قیمت های بالاتر رسیور ایکس کروز ۶۸۵ و قیمت جدیترین رسیور ماهواره نیز به چیز های زیادی بستگی دارد نوع سیستم عامل ان و نوع برند و.... بستگی دارد و قیمت ثابتی ندارد و قیمت رسیور ماهواره خانگی نیز در هر شهر و استان متفاوت است .

قیمت جدیدترین رسیور ماهواره

قیمت جدیدترین رسیور ماهواره را بدون واسطه جهت خرید و مشاوره فروش انواع رسیور و موتور دیش گردان  (  افست ) در تهران و کرج و شهرستان ها بدون واسطه خرید کنید . خرید انواع رسیور به شرط برند اصلی و با ضمانت تحویل درب منزل ارسال بار به شهرستان ها .

نصب دیش گردان

جهت خرید و مشاوره انواع نصب دیش گردان و ماهواره مرکزی در تهران و کرج و شهرستان ها با ما در تماس باشید

نصب تخصصی انواع ماهواره مرکزی 

نصب تخصصی انواع ماهواره مرکزی و آنتن مرکزی و دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن و فروش بدون واسطه تجهیزات انتن مرکزی با ضمانت . مشاوره جهت طراحی و اجراع سیستم مرکزی . 

آموزش نصب انتن مرکزی و ماهواره مرکزی

آموزش کامل ماهواره مرکزی و انتن مرکزی به صورت تخصصی با جدیدترین و مدرنترین ،  تجهیزات نصب سیستم مرکزی ، برای اموزش رایگان به لینک بالا مراجعه کنید . 
نصب تخصصی ‌انواع دوربین مداربسته در تهران و کرج 
فروش لوازم دوربین مداربسته بدون واسطه با کمترین قیمت
نگهداری و تعمیرات سیستم مرکزی در تهران و کرج با تکنسین های مجرب و دوره دیده با سابقه بالا 
رسیور ماهواره خانگی فول اچ دی ،

قیمت رسیور استارست

قیمت رسیور استارست فول اچ دی اخرین مدل 2019 را از ما بخواهید فروش انواع رسیور مدیا استار
رسیور پریمکس ۱۲ هزار کانال با قدرت دابل سیگنال با چیپ ست قوی
موجود شدن رسیور ماهواره جدید و بهترین مدل رسیور در فروشگاه از مدل های فول اچ دی ارزان قیمت با کیفیت از 480 هزار تومان تا 1.150.000 تومان در سبد فروش رضایت خاطر شما عزیزان را بدست اورده ایم.و تمام کالا های دارای ضمانت 3 ماهه می باشند و در صورت خرید پکیج کلی نصب یک جهت و پیک نیز رایگان خواهد بود.

قیمت رسیور جدید 2020

قیمت رسیور جدید 2020 که به تازگی از شرکت ایکس کروزر و رونمایی شده است را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان خواهیم گذاشت تا بخرید این مدل از کیفیت و قدرت این دستگاه لذت کافی را ببرند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر