۱۳۹۸ فروردین ۱۷, شنبه

قیمت ماهواره مرکزی ساختمان

قیمت ماهواره مرکزی ساختمان



قیمت ماهواره مرکزی ساختمان در هر شهری متفاوت است و بستگی به جنس مورد استفاده شده در پروژه دارد و به تعداد واحد های ساختمان و تعداد طبقات ساختمان ارتباط مستقیم دارد . نصب ماهواره مرکزی و نصب دیش مرکزی خیلی مقرون به صرفه تر از نصب دیش به صورت جدا است و این ویژگی که هر ساختمانی نیاز به داشتن ماهواره مرکزی دارد را نیز کمکم عموم مردم و سازنده های ساختمان حس کرده اند .
زیرا قبلا که انتن مرکزی زیاد محبوب نبود هر خانواده برای خودش انتن جدا استفاده میکرد با فرایند نصب انتن تلوزیون اشنا شده اند و با درد سر های نصب انتن تلوزیون اشنا هستند . 
و بعد از گذشت سالیان مردم نیاز داشتن انتن مرکزی را حس کرداند و در ساختمان ها مورد استفاده قرار گرفت . و اکنون در سال 1397 مردم و سازندگان اپارتمان به نیاز نصب دیش مرکزی برای ساختمان  پی برده اند . و نصب ماهواره مرکزی در بیشتر اپارتمان ها مورد استقبال قرار گرفته است . زیرا خرابی گاه و بی گاه ندارد و هزینه کمتری صرف می شود و خرابی ایزوگام نیز بعد از رفتن مستاجر قدیم به جدید به بار نمی اورد و ....

آنتن مرکزی ماهواره

نصاب انتن مرکزی به صورت حرفه ای واقعا در کشور ما کم است و هر چه نصاب در کشور هست کاملا با صحیح و خدا و تجربه به کاری به نصابی اامه می دهند و به دلایل مختلف به صورت علمی انجام نمی شود . و خیلی کم و انگشت شمار هستند کسانی که به صورت حرفه ای و با تجهیزات روز اشنایی داشته باشند و بتوانند از سیستم های جدید و مردن ماهواره مرکزی استفاده کنند . اما در شرکت نصب نو نصب انواع سیستم های مرکزی به صورت تخصصی و با مدرنترین تجهیزات نصب مشغول فعالیت می باشند.

نصب ماهواره

نصب ماهواره در تهران و در کرج فروش تجهیزات ماهواره با کمترین قیمت ممکن و با ضمانت از 15 ماه تا 60 ماه تمامی لوازم مرکزی

فروش تجهیزات انتن مرکزی ماهواره قیمت کم و برند اصلی در خدمت همراهان می باشند .