۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۵, یکشنبه

نصب ماهواره | نصاب ماهواره | رسیور ماهواره | دیش گردان

نصب ماهواره


نصب ماهواره در تهران و کرج با جدیدترین متد ها و مدرنترین تجهیزات نصب ماهواره مرکزی و گردان انجام می شود نصب تخصصی انواع سیستم های مرکزی با ضمانت و فروش انواع رسیور ماهواره و فروش لوازم ماهواره مرکزی بدون واسطه با کمترین قیمت در ایران با گارانتی 15 ماه تا 60 ماه را از ما بخواهید فقط و فقط برند اصلی موجود می باشد ( برند های اروپایی و کره ایی )

بهترین رسیور ماهواره های موجود در بازار را میتوان فقط رسیور های غیر اقتصادی نام برد که از سخت افزار های مرغوب تری ساخته شده اند . و قدرت بالاتری نسبط به رسیور های ارزانتر دارند اما باید توجه داشت کیفیت تصویر در همهی انها به یک صورت می باشد ولی قدرت تیونر ( گیرندگی فرکانس ) بالاتر است البت چند درصدی نه زیادتر ( بار ها و بارها تست شده در تمامی برند های موجود در بازار ) و اینکه در مدل های اقتصادی بعد از گذشت 1 سال به مرور کیفیت تصویر و قدرت سیگنال گیری تغییر می کند و به مرور افت میکند ( باید دیده باشید که یک روز که از خواب بلند می شوید و تلوزیون را روشن میکنید متوجه می شوید یک سری از کانال های تان دچار خط و خش است با اینکه از تکان نخوردن دیش اتمینان کامل دارید. در این لحظه اگر دیشتان را با دستگاه دیگری تست کنید تمام کانال ها پرقدرت و بدون خش می باشند متوجه این قضیه می شوید که دستگاه به مشکل بر خورده است ) عمر مفید رسیور ماهواره مدل و غیر اقتصادی را میتوان یک تا 3 سال دانست .


 بهترین مدل های رسیور ماهوار در بازار ما
1- فورمولر
2- ایکس کروزر  پلاس 585 - 785 
3- مدیا استار z1
4-مدیاستار زنون
5- مدیا استار 12000
6-پرمیوم
این ها را می توان در بازار ما جزع بهترین مدل های رسیور نسبت به قیمتی که دارند دانست.



نصاب ماهواره

نصاب ماهواره مرکزی و نصاب آنتن های مرکزی با متد های جدید ، نصب کاملا تخصصی موتورهای دیش گردان به صورت حرفه ای با ضمانت کامل فروش انواع دیش گردان و موتورهای برند اصلی تایوانی و کره ای و چینی ( موتورهای چینی درجه بازار که برای اروپا تولید میشنود موجود می باشند ) کلی لوازم با ضمانت اصلی به فروش میرسند و در صورت مشکل و نارضایتی وجه باز گشت داده خواهد شد .

یک مشتری راضی به 2 نفر رضایت خود را در میان میگذارد و مشتری ناراضی با 10 نفر ما برای یک بار جنس نمی فروشیم فروش اول تعهد ماست . 

نصاب ماهواره غرب تهران


نصاب ماهواره مرکزی و دیش افست ( نصب دیش گردان ) با قیمت عالی و با ضمانت تعمیر انواع موتور گردان خراب و نیم سوز ، خرید موتور گردان خراب و تعویض با موتور گردان سالم قیمت عالی.

نصاب ماهواره در شمال تهران

نصاب ماهواره در شمال تهران و شمال غرب تهران ( فروش ماهواره در کلیه مناطق تهران و کرج با زمان 1 ساعته ) با تجهیزات کامل و در اندک زمان قادر به خدمت رسانی می باشد.


فروش ماهواره گردان

فروش ماهواره گردان در انواع مختلف و برند های متفاوت با قیمت های کاملا مناسب تحویل و نصب کامل و اموزش استفاده به صورت اصولی ( مواردی را اموزش میدهیم تا طول عمر موتور بالاتر برود و موتور زود فرسوده نشود نکاتی که طی 10 سال تعمیر و استفاده با آن پی بردیم و هیچ کجا برای اموزش وجود ندارد  )

رسیور ماهواره


فروش انواع رسیور ماهواره برند های متعدد از رسیور های اقتصادی و رسیور های حرفه ای و 4k  موجود می باشد فروش رسیور ارزان فول اچ دی های واقعی با کمترین قیمت تحویل در محل و اموزش و راه اندازی کالا اپگرید رسیور های ماهواره رایگان انجام میشوند و همچنین نصب یک جهت در اضای خرید رسیور ماهواره نیز رایگان است 


رسیور ماهواره  فول اچ دی ارزان

رسیور ماهواره فول اچ دی ارزان برند های معتبر و رسیور های اقتصادی نیز معروف هستند با کیفیت بالا قابل عرضه می باشد گروه ما 24 ساعته و 7 روز هفته در دسترس هستند و اماده خدمات و مشاوره رایگان به همراهان عزیر می باشند .


نصب آنتن مرکزی ماهواره 

نصب آنتن مرکزی ماهواره در تهران و کرج  و شهرستان ها توسط تیم حرفه ای از تکنسین ها و نصاب ماهواره مرکزی با تجربه انجام می شود و فروش انواع دیش ایکس روزر و فروش ماهواره های گردان و نصب ماهواره گردان به صورت پیشرفته و به جدیدترین متد .

نصب دیش مرکزی


نصب دیش مرکزی با مدرنترین لوازم و نصب و تعمیر در تهران و کرج توسط تکنسین های دوره دیده و با تجربه انجام می شود
بهترین گیرند های موجود در بازار را میتوان فقط و فقط مدل های غیر اقتصادی نام برد که بالای 550هزار تومان به فروش میرسند



نصاب ماهواره در غرب تهران | ماهواره غرب تهران | ماهواره مرکزی | ماهواره شمال تهران | ماهواره شمال غرب

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر