۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۹, پنجشنبه

ماهواره بدون دیش | قیمت iptv | رسیور اینترنتی

خرید اکانت iptv | ماهواره بدون دیش | رسیور بدون دیش

خرید اکانت iptv در واقع با خرید این حق اشتراک قادر خواهیم بود تا در بستر اینترنت شبکه های ماهواره ای را ببینیم.که در واقع همون دیدن تلوزیون ماهواره ای بدون دیش است ، که بدون نیاز به آنتن و دیش است.البت این نوع سیستم به هیچ چیزی نیاز ندارد جز اینترنت پر سرعت ( اینترنت گوشی که شیر میکنید 3g  و 4g یا اینترنت ای دی اس ال بالای 1 مگ کفایت میکند.)  رسیور بدون دیش که خیلی وقت است محبوب شده نیز در واقع همین است.
شما با خرید از iptv از ما اموزش های لازم را در یافت خواهید کرد تا بتوانید از ان استفاده کنید و سرور iptv  ما قادر است تا 14000 هزار کانال را پوشش دهد و در این شبکه ها که اکپرا در ایران با هیچ ماهواره ای قادر به در یافت نیستیم را راحت به تما شا بنشینید .

iptv چیست؟


درواقع باید گفت  Internet Protocol TelevisionIPTV)) یکی از سرویس‌های تلویزیون در بستر اینترنت است که مخاطبان را قادر می‌سازد با خریداری و اتصال یک رسیور ( مدل های جدید موجود در بازار ) به دستگاه تلویزیون خود و پرداخت حق اشتراک که در نوبت های 3 ماهه و 6 ماهه و 12 ماه به فروش میرسد .، که فرد را قادر می سازد تا از خدماتی مانند دسترسی به آرشیو فیلم‌ها و سریال‌ها، موسیقی، پخش زنده و ... بهره مند شوند.
IPTV، در واقع سیستمی است که با آن با استفاده از پروتکل اینترنت بر روی یک زیرساخت شبکه، خدمات تلویزیون دیجیتال، ارائه می‌شود .

قیمت رسیور ها و دیگر تجهیزات ماهواره در کانال تلگرامی رسیور 4k  را میتوانید ببینید.



ماهواره بدون دیش


ماهواره بدون دیش را فقط می توان با متصل کردن اینترنت بالای 1 مگابیت بر ثانیه باید سرعت داشته باشد تا بدون مشکل تصویر را دید  ( و اینترنت خود گوشی کافی می باشد ) و زمانی که اینترنت را به رسیور رسانده باشید با فعال کردن iptv  قادر هستید تا به تماشای تلوزیون بنشینید . این سیستم جدیدترین نوع سیستم می باشد که جدیدا وارد ایران شده است البت از دهه 90 میلادی استارت ان خورده شده بود در اکثر کشور ها موجود بود زیرا اینترنت انها پرسرعت تر از سیستم ما بوده است اما با امدن اینترنت نسل 3g , 4 g  میتوانیم به راحتی از این سیستم استفاده کنیم.
جهت خرید اکانت iptv  با ما در تماس باشید .

قیمت iptv  
قیمت iptv

قیمت  iptv با مدت زمان حق اشتراک متفاوت می باشد و بسته به نوع سرور نیز قیمت آن متغییر می باشد و اکانت iptv  همون طور که در بالا بیان کردیم از از بسته های 3 ماه و 6 ماه و 12 ماه متغییر است .
بسته 12 ماه از 190 تومان قیمت دارد به بالا . و چون خرید و اجاره سرور های iptv  نیز با دلار پرداخت می شود با نوسان قیمت دلار نیز قیمت ها تغییر میکند.

 شما قادر خواهید بود با این سیستم دیگر مجبور نباشید تا رسیور های گران قیمت بین اسپورت و اسکای و ... خریداری کنید تا بتوانید شبکه های خصوصی این شرکت را ببینید زیرا با این سیستم شما می توانید شبکه های معروف دنیا و شبکه های ملی کشور ها را کامل و بدون فریض ببینید 
قیمت ای پی تی وی iptv از 200 هزار تومان در سال شروع می شود که این مدل  یک مدل با سرور ارزان قیمت محسوب می شود . و تا 750هزار تومان در سال نیز می رود . با باز گشایی پکیج های معروف دنیا.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر